Jag är igång!

Ytterligare en blogg har sett ljuset för första gången! Kyrkklockorna ringer, folket jublar och stavningsprogrammet på min misslyckade ursäkt till dator har än en gång börjat arbeta! Jag antar att jag är glad att jag nu kommit till insikt. Kommit till insikt om att det finns bättre, roligare - nej, mer nödvändiga saker i livet att ägna sig åt än att krypa ner under täcket och "försöka-sova-bort" alldeles för många timmar. Ni som inte hängde med på mitt resonemang, gjorde helt enkelt inte det. Ni som gjorde det, var glada för det. Se inlednigen på den här bloggen lite som en förrätt på en jävligt stel resturang; den är aldrig önskad - sålänge ingen patetisk, jävla gnagare till medelklassråtta slänger upp två fingrar i luften och bjuder sällskapet på skiten - men den finns där på menyn och lockar! EDIT: TAKE IT OT LEAVE IT - Men jag är i alla fall glad! ":)"

En blogg är ju alltid en blogg. Och vad gör man i en blogg? Jo, man antecknar vad man är med om och blottar gagget på internet. Det är precis vad jag inledningsvis tänkte göra (innan jag bifogar bilder där alla ser hur jävla bra jag mår). Idag hade jag en avslappnad dag. Jag sov länge. Jag åt tämligen dåligt. Jag hade en sådan där grå dag som tynar bort allt efter som veckorna rullar på. Antar att jag behöver det med. Ikväll satt jag och zappade mellan kanal5 och tv3. Jag fick det bästa av två världar! Sitter i skrivande stund och funderar över varför bokstaven "L" är med i ordet "världar". Så ologiskt. Vore det inte betydligt enklare att skriva "värdar"? Då kanske folk skulle tro att jag har två vitklädda män som zappar åt mig. Det är fel. Det har jag alltså inte. Vi lämnar det här tills vidare. /engladpojke

Kommentarer
Postat av: Joss

jag skulle gärna ha två vitklädda värdar som zappade min tv åt mej ;)

2009-05-30 @ 22:59:26
URL: http://josefinelinneajohansson.blogg.se/
Postat av: engladpojke

Jag med :)

2009-06-07 @ 19:03:59
Postat av: Anonym

ha lite bilder på dej va fan ;) snygg som du är !

2010-03-17 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0