Bloggarens guide till galaxen!

Schu! (experimenterar fortfarande) - Det är en trött pojke som skriver för tillfället. Trött, men fortfarande jävligt glad. Jag såg en allt-i-allo-man till journalist idag. Han gestikulerade stolt med fingrarna uppe vid öronen och yttrade "situationstecken". Världsisen smälter, aidsoffren svälter och svenska journalister gör bort sig. De gör ändå bort sig jävligt inofficiellt. Tro inte att någon reagerar när detta händer. Landet representeras visserligen av en inbiten dyslektiker till konung. Är det luftburet? Nåväl, nog med denna medelklassbitterhet.

Fortsätter min guide imorgon. Kan ge er en liten teas, om så önskas!
Släng bort idealen och strunta i moralen! Det var steg ett. Jag stryper inlägget här. Kände för att rota i hela "kritisera-inte-min-religion-för-den-är-helig-grejen", men insåg snabbt att det var lite för sent för att öppna den dörren. Alltså för sent på kvällen. Inte för evigt. Ni fattar. /engladpojke

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är på tok för lite bloggande om du ska få ligga kvar på min bd. mer bloggande eller så försvinner du!

2009-05-30 @ 00:11:29
URL: http://bestofbecca.blogg.se/
Postat av: Paroe

Haha klockren blogg mannen! :D

2009-06-03 @ 21:23:45
Postat av: engladpojke

Det kommer, det kommer! Även en pojke kan vara upptagen med annat.

2009-06-07 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0